close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כמה עולה אמבולנס

מערכת שורשכג טבת, תשפ20/01/2020

כאשר יש צורך בהזמנת אמבולנס למטרות שונות יש אפשרות להזמין את מגן דוד אדום או את שירותי אמבולנס פרטי

תגיות:
בתקופה האחרונה לקוחות רבים מעדיפים להזמין את השירות הפרטי כיוון שהאמבולנסים הללו פעמים רבות מגיעים מהר יותר ומעבר לכך גם העלויות שלהם זולות יותר, כך שכל היתרונות מטים את הכף אליהם.

עלות של אמבולנס
תחשיב של עלות הנסיעה באמבולנס נמדדת על פי שני פרמטרים, האחד הוא מרחק הנסיעה מבית המטופל עד נקודת היעד, מכון רפואי, בית חולים וכו' והשני הוא שעת הפינוי. כל נסיעה בשעות הבוקר היא זולה לעומת נסיעה בשעות הערב, הלילה ובסופי שבוע.
השירות הזול ביותר הוא סביב כ – 300 ₪ והשירות היקר ביותר הוא סביב 2.000 ₪. לקופות החולים קיימים
כללים ונהלים באילו אופציות הן מחזירות לחולה את מלוא עלות האמבולנס, חלק מהעלות או אינן מחזירות כספים כלל. כל החלטה נובעת מהמקרה הספציפי וסוג הביטוח אשר קיים ללקוח.

https://www.mdais.org/media/1543/022019.pdf

סוגי שירות באמצעות אמבולנס
אמבולנס פרטי מסיע יולדות לבית היולדות במקרים שבהם היולדת לא חשה בטוב וזקוקה לסיוע רפואי במהלך הנסיעה, כשמרחק הנסיעה מביתה אל בית היולדות הקרוב הוא במרחק קילומטרים רבים, או אם קיים חשש שהלידה תתקדם במהירות ולכן יהיה צורך ליילד אותה במהלך הנסיעה.

בכל אחד מהמקרים הללו הצוות הרפואי הכולל פרמדיק אח ורופא נחלצים לעזרתה, מגישים לה את מלוא הטיפול הרפואי ובמידת הצורך גם עוצרים במקום בטוח בדרך ומיילדים אותה.

נכים ומוגבלים אשר אמורים להגיע לבדיקות או לטיפולים רפואיים במכון ברפואי או בבית חולים, אינם מסוגלים לנוע ברכבים רגילים ולכן האופציה היחידה עבורם היא הגעה באמצעות אמבולנס שבו הם יושבים על כיסא ייעודי או שוכבים על האלונקה.
סידור זה מותאם לחולים אשר זקוקים בדרך כלל לטיפולים רציפים כמו חולי דיאליזה אשר אמורים להגיע כמה פעמים בשבוע למכון הרפואי למשך כמה שעות. מורידים בזהירות את החולה מהרכב ובתום הטיפול מחזירים אותו בבטחה לביתו או לדיור המוגן שבו הוא מתגורר.

ניידת טיפול נמרץ
ניידת טיפול נמרץ היא אמבולנס ייעודי המותאם למקרים חריגים כמו התקפי לב. הרכב הייחודי מאובזר בציוד חדיש ומשוכלל שמטרתו להציל את חייו של החולה ולהעניק לו טיפול ראשוני שהוא אקוטי עד ההגעה למיון בבית החולים. הדקות הראשונות הן דקות קריטיות ולכן ניידת זו אמורה להגיע תוך פרק זמן קצר מאד אל החולה ולעשות כל שניתן כדי להחזיר לו את הנשימה ואת הדופק למצב סדיר ולנוע באופן מהיר לבית החולים.

פינוי נפטרים
אדם אשר נפטר בביתו, בבית אבות או בדיור מוגן מפונה באמצעות אמבולנס לחדרי הקירור עד מועד ההלוויה. עובדי האמבולנס המיומנים מבצעים זאת באופן מכובד לאור הקושי הגדול והכאב העמוק של המשפחה וכל הסובבים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה